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켈리 퓨리 인도 투데이그룹 관리책임자 “시간과 에너지를 투자”
켈리 퓨리 인도 투데이그룹 관리책임자 “시간과 에너지를 투자”
  • 월간리치
  • 승인 2012.10.11 08:33
  • 호수 44
  • 댓글 0
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인도 투데이그룹 관리책임자 켈리 퓨리가 을 강연했다. 이번 행사에 대한 기대감을 들어봤다.

Q. 자기소개를 부탁합니다.
A. 저는 미디어 전문가로 1996년부터 미디어 공간에 몸담았으며 2000년부터 인도 투데이그룹에서 일하고 있습니다. 한 조직에서 다양한 업무를 맡아왔고, 다양한 매체와 브랜드에서 일하는 즐거움도 맛보았습니다. 다양한 형태를 담당하면서 그룹의 the Chief Synergy office에 있습니다. 새로운 직책에서 업무는 멀티미디어 환경을 구체화하는데 초점을 맞춰 가고 있습니다.

Q. 발표 주제와 발표 형식(방식)을 소개해주십시오.
A. 새로운 비즈니스와 미디어 회사를 위한 콘텐츠 모델에 관해 이야기 했습니다. 어떻게 우리가 시너지 효과를 낼 수 있는지 케이스 스터디로 인도 투데이그룹을 예로 들 것입니다.

Q. 이번 행사에 대한 기대감을 말씀해주십시오.
A. 이 컨퍼런스가 비즈니스의 미래를 적극적으로 생각하는 매거진 편집장들에게 아주 유용할 거라고 생각합니다. 저는 디지털매거진이 우리의 미래라고 확신합니다. 그리고 바른 방향으로 나가기 위해 우리는 실질적으로 도움이 될 여러 사례를 나누고 이해하는데 시간과 에너지를 투자해야 한다고 생각합니다.

Q. 잡지의 특색과 영향력은 어떻습니까.
A. 매체의 차이점은 매우 좁고 한편에선 유동적입니다. 먼저 매거진과 신문의 차이는 스캐닝 매체인지에 대한 여부입니다. 이것은 사실에 관한 내용이 아닙니다. 신문은 매거진이 그렇듯이 뉴스를 분석하는 것으로 시작합니다. 이것은 매거진이 더 큰 도전에 직면하는 이유이기도 합니다. TV와 웹은 신문이 주로 했던 스캐닝 매체의 역할을 인수합니다. 반대로 디지털매거진 앱은 매거진이 지금 신문의 일을 하면서 독자들에게 그날의 업데이트를 받아보도록 합니다. 실제로 디지털매거진 앱은 1분마다 업데이트를 할 수 있고 비디오 클립도 보여줄 수 있습니다. 이렇게 돌아가는 미디어 공간에서, 우리 모두가 할 수 있는 것은 독자들을 따라가고 그들의 변화가 원하는 트랙을 유지하는 것입니다.

Kalli Puriea media professional in India Today Group will present 〈Works of platform contents〉. This interview is about what she expects from this conference.

Q. INTRODUCE YOURSELF.
A. I am a media professional and have worked in the media field since 1996. I have been working with India Today Group since 2000. I have held several posts in the organization and have had pleasure of working with multiple media and brands. Having a multi platform specialty, I am in Chief Synergy Offi ce of the group now. In the new post and role, I am focusing on establishing multi-media environment.

Q. TELL US ABOUT YOUR TOPIC AND HOW YOU WILL PRESENT YOUR CONTENTS?
A. I am going to talk about the new business and content model for media companies. I will present on how we can harness synergy effect by demonstrating the cases study of India Today Group.

Q. WHAT DO YOU EXPECT FROM THIS CONFERENCE?
A. I think the conference will be very useful for all of the magazine publishers who are actively thinking about the future of their business. I strongly believe that digital magazine is our future. And to get our future going right we must invest time and energy to understanding and sharing practically helpful case practices.

Q. WHAT DO YOU THINK ARE THE SPECIALTIES AND STRENGTHS OF MAGAZINE?
A. The differences among media are getting narrow and very fl oating now. In the early time, the difference between magazine and newspaper was if it was scanning medium or not. The criterion is no longer valid. Newspapers analyze news as magazine does. This is also the reason why magazines are facing a bigger challenge. TV and Web have taken over the scanning medium role that newspapers used to play. And reversely digital magazine Apps now allow magazines to do the jobs of newspapers and provide daily updates to their readers. In fact, they can provide updated news every minute like the web and even show video clips. In the media space running like this, all we can do is to follow our readers and keep a close track of their changing needs.


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