2024-04-30 16:39 (화)
리차드머피 미국 BPA 선임 부사장 “디지털매거진에 책임 느낀다”
리차드머피 미국 BPA 선임 부사장 “디지털매거진에 책임 느낀다”
  • 월간리치
  • 승인 2012.10.11 09:01
  • 호수 44
  • 댓글 0
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미국 BPA 선임 부사장 리차드 머피가 를 강연했다. 이번 행사에 대한 기대감을 들어봤다.

Q. 자기소개를 부탁합니다.
A. 저는 BPA Worldwide에서 회계 감사의 부회장이며 중국, 두바이, 영국, 캐나다 미국에 있는 사무실을 포함한 BPA의 global audit operations 책임자입니다. 저는 공인회계사로 최근 인포메이션 시스템 감사 인증 자격증(CISA)을 획득했습니다. 현재 초점은 서비스 제공 확장에 달렸습니다. 우리는 한때 유통 흐름을 담당했지만 서비스를 미디어 채널 확장으로 그 영역을 넓히고 있습니다.

Q. 강의 주제는 무엇입니까.
A. 주제는 디지털 시대의 관중 측정과 광고 효과로 어떻게 미디어 회사들이 크로스 플랫폼 관중을 측정할 수 있는지, 또 브랜드의 유효성을 광고주에게 보여주는 기술을 어떻게 개발하는지 중점을 둘 것입니다. 저는 BPA의 경험을 살려 2000개가 넘는 미디어 브랜드와 플랫
폼을 통해 데이터를 수집했던 일, 그리고 새로운 리포트 도구를 개발하는 일에 대해 이야기 할 예정입니다. 저는 산업계 리더들, 사고파는 양쪽 측면에 있는 리더를 만나 그들의 경험담을 배울 겁니다.

Q. 이번 행사에 대한 기대감을 말씀해주십시오.
A. 이 컨퍼런스에 참여하게 돼 매우 흥미진진합니다. 변화의 속도는 계속 가속화 되겠지만 다른 사람들이 어떻게 반응하고, 대항하고, 성공하게 됐는지 배우는 것도 중요하다고 생각합니다.

Q. 잡지의 특색과 영향력은 어떻습니까.
A. 저는 글로벌, 지역, 비즈니스 등 뉴스를 얻기 위해 다양한 신문을 읽고 있으며 관심 분야에 관한 정보를 더욱 깊이 알기 위해 모든 형식의 잡지를 활용합니다.

Q. 디지털매거진 현안과 사업 전망은 어떻게 보십니까.
A. 저는 지금 프린트매거진보다 디지털매거진에 대해 더욱 책임을 느낍니다. 디지털은 사용자에게 풍성한 정보를 제공하고 미디어 바이어들은 정보에 대해 묻기 시작합니다. 바이어들은 사용자들이 가치 있는 정보에 대해 지불의사가 있다는 것을 알아야 합니다.

Richard Murphy, senior vice president of auditing for BPA Worldwide, will present 〈Audience Measurement and Advertising Effectiveness in the Digital Age〉. This interview is about what he expects from this conference.

Q. INTRODUCE YOURSELF.
A. I am the senior vice president of audit for BPA Worldwide. I am responsible for BPA’ global audit operations, including our offi ces in the United States, Canada, United Kingdom, Dubai, and China. I am Certifi ed Public Accountant(CPA) and have recently acquired Certified Information Systems Auditor(CISA) credentials. My current focus is on expanding our service offerings. We were once known as circulation auditors, but as media channels expanded, so did our services.

Q. TELL US ABOUT YOUR TOPIC AND HOW YOU WILL PRESENT YOUR CONTENTS?
A. My topic is “udience Measurement and Advertising Effectiveness in the Digital Age,”and I will focus on how media companies are developing across platform audience measurement tools and techniques that demonstrate the effectiveness of their brands to advertisers. I will employ BPA’ experience with over 2,000 media brands working to capture data across platforms and develop new reporting tools. I have also reached out to industry leaders from both buying and selling side to learn their experience.

Q. WHAT ARE YOUR EXPECTATIONS FROM THIS CONFERENCE?
A. I am very excited to be a part of this conference. The pace of change continues to accelerate, and it is important to learn how others are reacting, coping with and, hopefully, succeeding in the change.

Q. WHAT ARE THE SPECIALTIES AND MERITS OF MAGAZINE?
A. I tend to use newspapers (in all formats) to get news?lobal, local, general business and I tend to use magazines (all formats) to get more in-depth information about my interests?ork and social.

Q. WHAT'S A PENDING ISSUE AND YOUR PERSPECTIVE IN DIGITAL MAGAZINE?
A. I expect that digital magazines will have more accountability than current print magazines. Digital can provide rich data an engagement for users. Media buyers are starting to ask for information. Buyers should recognize that engaged users are valuable and they should be prepared to pay accordingly.


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